Wednesday, July 11, 2012

Ramadhan tiba lagi~~

Assalamualaikum semua... Alhamdulillah hingga ke saat ini saya masih diberi nafas utk menghirup udara di bumi Allah ini. ..

Setahun yang sudah, saya hanyalah isteri orang dan sekarang ini saya juga seorang ibu... :)
Allah menganugerahkan kami insan kecil bernama Aina Najihah. Sekarang usia nya 7 bulan.. 

Persediaan bulan puasa sebelum ini tidaklah seperti tahun ini, rasanya tahun ini lebih mencabar.
Bila Ramadhan datang, banyak perkara yang menjenggah fikiran... Antaranya menu bersahur, berbuka, persiapan baju raya, biskut raya dan segalanya yang berkaitan dengan PUASA dan RAYA !!


Memikirkan puasa, hati terus terlintas pasal RAYA... hehehehe.. x sabar nak beraya di kampung bersama keluarga tersayang di samping suami, anak & parents terchenta... rindu mereka ...

Aina Najihah, nama yang sentiasa terukir dihati dan di jiwa saya.. dia lah jantung hati saya dan suami. First time beraya bersamanya membuat hatiku sgt gmbira.. lagi2 thun ni giliran pagi 1 Syawal di rumah family saya. Incik suami sila jangan jealous sebab this year is my turn to celebrate hari raya with our cute daughter....
 
Belum puasa lagi semua baju raya nya dah di beli, baju kurung pun dah siap di tempah... tinggal baju melayu abi & tudung umi je belum dibeli... buat pengetahuan semua, tahun ni warna tema kami orange, huhuhu~
siap Handbag & kasut Umi pun warna Orange... Vouge gitu.. hehehehhe


okla... sekian dulu wat kali ini.. :D

No comments:

Post a Comment