Wednesday, March 27, 2013

my birthday WISH... !!



Bulan March ni bulan paling meriah dalam keluarga besar saya...
mana tak nya, 6 org dalam family lahir dalam bulan March....
4 org sebelah family saya.... 2 org sebelah family husband.. 
besday my MIL sama dengan saya...

Saya, Adik lelaki saya, anak buah 2 org... hehehhe...
saya 30hb, adik lelaki 5 Mac, anak buah tu kami panggil kak ngah 20hb and Nina 17hb...
Kak ngah ngan Nina ni sgt la rapat.. hehhehehe

oooppps... byk plak menghurai... hohohoho... let continue....
actually since i get to know my husband, dulunya pakwe la... hehehhe
I'm always take a leave on my birthday and spending time and we celebrate together...
Alhamdulillah... sehingga lah sekarang.. Incik suami mmg sporting habis...
sebelum tarikh lagi dia akan tanya nak celebrate kat mane..?? nak hadiah ape..??
hhuhuhu.... thanks cyg... :)

and for this year, I'll celebrate my birthday at my home town... yeahhh... 
x sabar dah den nak balik kg ni haaa.... !!! cpat la wahai Jumaat... 


gambar ihsan google lagi..


To my lovely HUSBAND & my DAUGHTER..
Walaupun kite selalu gaduh, selalu x sependapat...
saya selalu marah2 awk... saya cikgu disiplin bagi awk and Aina..
Tp itu semua xkan sedikit pun takkan dapat ubah rasa sayang pada awk & anak kite...
Malah semakin hari semakin syg... ( wallawei... jiwang la plak.. !!) 
Terima kasih utk semua masa dan perhatian utk saya dan Aina...
Tp jangan lupe, saya jugak la tukang masak (walaupun xthu masak..) and tukang cuci dalam umah kite...
Tp yang tu seme x penting, yang penting...
sy akan terus jaga yayang and Aina smpai bile2... mmmuuuaachhh, luv both of U... :)
utk Aina, umi and abi syg Aina sgt2... syukur kehadrat Ilahi...
mengurniakan Aina dalam hidup kami berdua... 
menceriakan suasana... makin mengeratkan hubungan umi dan abi...
membuatkan hidup kami lebih bahagia dan sentiasa gembira..


To my lovely PARENTS & my FAMILY...
Thanks to my parents, mendidik dan membesarkan saya selama ni...
Alhamdulillah, walaupun hidup x semewah mana,, ckup pakai, ckup mkn... 
(cam lebih je... cuma x mewah or kaya -raya la...)
terima kasih untuk sokongan, dorongan dan kasih syg...
selagi saya masih hidup saya akan terus menyayangi ma & abah...& semua ahli kuarga kite yg len..
x sbr dah nk blk kg... hehehe... wait 4 us.. :)


To my lovely PARENT IN LAW..
thanks to ma n abah... lahirkan anak yg bertanggungjawab...
jadi peneman hidup saya... insyaAllah...dunia dan akhirat... 
terima kasih utk layanan yang baik.... 
nasihat yg berguna... dan sentiasa ada bersama kami di kala susah dan senang... :) 





No comments:

Post a Comment