Wednesday, August 20, 2014

Penangan Cuai @ Mamai di pagi hari


huuu... hari ni agak sedih sket bila kete kesayanganku terkopak sikit cat kat belakang
nak dijadikan cite... 
ade meeting kat TM...
Rasanya aku xde la rush sgt sbb dah kuar umah awl... meeting start kul 9.30 pg..
aku kuar umah dalam 8.30 lebih sket camtu...
biasa kalo gi TM kalo bukan peak hours... 30 min dah sampai....
Jalan agak smooth... cuma jem sket bila lepas kuar tol NPE.

Tapi ok lagi sebab aku sampai UOA dalam pkul 9.15..
i still got another 15 mins untuk masuk meeting tu...
camne la aku leh sondol dinding tu...
seb baik la masa aku tgh reversed tu... 
aku x tekan minyak kuat sgt..
kalu kuat.. mahu nya remuk kete ku...
nnt remuk la hati ku...

walaupun kete ku hanya Myvi...
aku tetap syg... 
habis duit haku byr ansuran bulanan..
ofkos la aku akan jaga kete aku baik2...
huuu.. 20 Aug 2014... terpahat di hati ni... :(



wah..wah.. kotornye my biru... 
nak basuh pun.. ptg skang ni asyik hujan....
dh elok nk gi basuh.. kdai car wash tu plak tutup... sian my biru...

No comments:

Post a Comment