Friday, December 14, 2012

Celebrating her birthday

Hi... hi... hi...

Saya nak mencoret sket pasal puteri kesygn hamba... hehehehhe

korang pun mesti boring kan baca blog saya ni... x habis2 dengan kehidupan saya, suami and Aina..

tak kira la org suke ke x, asalkan saya happy...  hahahahhahaha ... :D

walaupun impian nak sambut birthday aina tu tak menjadi, i'm still happy..

 we just celebrate among us... actually 3 of us only.. Umi, Abi and Aina... :) 

kesian si commey umi ni... takpela cyg umi, nanti umi akan usahakan juga... tahun depan kite celebrate besday aina besar-besaran... InsyaAllah... kita buat ngan house warming skali ye.. 

Harapan umi dan abi semoga AINA NAJIHAH jadi anak yg solehah, kuat agama, taat pada Allah.. dan semoga anak umi sentiasa berada di bawah lindungan dan RahmatNya. 

Umi sentiasa doakan keluarga kita diberi kesihatan yang baik, rezeki yang murah,  jauh dari azab kubur, azab api neraka, smoga Allah terima segala amal ibadat kita... dan dimasukkan ke dalam Syurga. Amin..

Umi juga tak lupa mohon padaNya semoga dipermudahkan urusan kita di dunia dan di akhirat.. 

So, let continue... hehehe.. on Aina 's birthday, we just celebrate at Kenny Rogers, having lunch and kuar jalan2...  anak umi ni suke sgt.. malam tu sebelum balik rumah, sempat lagi singgah Funfair...

thanks syg jadikan hidup saya & Aina sungguh istimewa... Maybe sy kebudak-budakan.. tp apa yang penting, saya cinta awk sgt2... selamanya... 

Ya Allah... sesungguhnya senyuman mereka adalah kebahagiaanku... Terima Kasih Allah..


No comments:

Post a Comment